Information for grundejere

Festtelt
Grundejerforeningen har indkøbt et festtelt som er muligt at leje. Kontakt kasseren for leje af telt.
Se lejebetingelser her

Generalforsamling
Generalforsamlingen afholdes i marts måned. Det er en god idé at møde op og hilse på nogle af de andre, der bor på vejen. Der bliver ofte diskuteret emner af fælles interesse, som fx vedligeholdelse og hvad der skal ske i lokalområdet, og man kan måske også selv få besvaret nogle spørgsmål.

Kontigent
Kontingentet til grundejer-foreningen opkræves i maj og er for tiden kr. 750,- årligt. Kontingentet kan betales med girokort eller via PBS. Ved for sen indbetaling opkræves et gebyr, da det medfører ekstra udgifter for foreningen i form af bankgebyrer.

Spørgsmål
Skulle I have spørgsmål til ovenstående eller til andet, der vedrører grund­ejer­for­enin­gen, er i velkomne til at kontakte et af bestyrelsesmedlemmerne